donderdag 15 juli 2010

Het moest er toch maar eens van komen.....

Het moest er toch maar eens van komen, dat eerste berichtje en het eerste kaartje. Speciaal voor dit eerste berichtje heb ik een kaartje gemaakt dat perfect past bij mijn blog achtergrond. Paste moet het eigenlijk zijn, want vanwege problemen zijn veel blog achtergronden verwijderd en dus ook die van mij.

Maar genoeg daarover. Het eerste kaartje is een beterschaps kaartje. Het geeft heel goed mijn stijl weer. Ik ben namelijk het type dat regelmatig ongewone vormen gebruikt. Tevens is het bij mij regelmatig een geval van less is more....





Cardstock: één groot A3 vel karton van de hobbywinkel, merk ?
Papier: Me and My big ideas, value paper pack
Stempels: Magnolia
Gekleurd met: Bruynzeel aquarel potloden
Tekst: geprint in Word, letterype Old English Text


1 opmerking:

  1. Ey An,

    Kei leuk zeg dat brede kaartje! En eindelijk iets op je blog :)
    Bij mij ging het de laatste tijd ook al niet zo "van harte" met plaatsen!

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen