zaterdag 26 februari 2011

De stilte verbroken...

Jemig het is wel heel lang stil geweest hier niet? Naast het feit dat ik mijn eigen blog een ietsie pietsie verwaarloosd heb, ben ik ook bijna niet meer bij jullie op visite geweest! Niet omdat ik niets meer te vertellen of geknutseld heb, maar omdat ik druk ben. Ik heb een andere baan waar veel tijd en energie in gaat zitten en daarnaast ben ik ook in productie bezig omdat ik mijn spulletjes kan verkopen in een winkel. Allebei helemaal leuk, maar wel tijdrovend! Hopelijk ben ik dit weekend ik de gelegenheid om met een lekkere bak koffie even te komen buurten! Ik ga er tijd voor vrij maken.




Dan nog even dit kaartje wat ik graag wil laten zien. Ik heb me wederom weer eens laten inspireren door blogblom Inge. Ook zij had haar kaartje gelift en ik vond hem zo leuk!




Hij is niet te druk geworden, maar er is wel veel om naar te kijken. Dat ik met het kaartje bezig was, vond ik om me heen op mijn knutsel zolder steeds meer leuke dingen die ik er wel bij kon gebruiken. Nietjes, knijpertjes, labeltjes, maar ook een rol antislip stof/dinges (geen idee hoe het eigenlijk heet), touw en een stukje woordenboek!





Ik vind de kaart echt leuk geworden! Dit is zeker iets wat ik vaker ga doen! Ik lijk wel al verder af te raken van mijn oorspronkelijke liefde voor magnolia stempels. Maar heerlijk om ook andere stijlen te proberen en te expirimenteren! Of ben ik de enige die zo vaak switched?

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart! Inderdaad veel om naar te kijken...echt heel erg leuk!
    Veel succes met alles en zorg goed voor jezelf!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart, inderdaad er is veel te zien, ik hou veel van deze stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha dat druk druk ken ik ja
    wou haast je nog mailen of je nog leefde
    prachtige kaart weer (had die ook bij inge gezien) ben ook met van alles bezig in juni sta ik op de nachtmarkt kolhorn dus veel productie maken
    groetjes tosca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey An,

    Ten eerste: je kaartje ziet er weer geweldig uit zeg! Weer een idee in the pocket! Fijn dat het zo goed gaat met de productie...!
    WE moeten inderdaad komende week ff bellen voor een date! Eind volgende wk vakantie, maar eerst ff een minisnowboardvakantie tot woensdag gepland! :P

    We bellen...

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart...ik hou hier wel van!
    Fijne zondag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he an
    ja duurt ff die markt
    de eerste in juni gaan we(met buurvrouw) als alles door gaat
    leuk als je komt kijken laat het weten als het zo ver is
    groetjes tosca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vindt dit een heel mooi kaartje.
    Ik vindt een kaart met mqgnolia leuk, maar dit vindt ik ook heel leuk om te maken.
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey an
    ik weet het niet met jou hoor maar heb je het zo druk dat je blog vast geroest is hahaha vanavond sta ik op de nachtmarkt kolhorn (dat zou ik je nog even laten weten)
    ik hoop snel weer wat "nieuws"van je te kunnen zien
    groetjes tosca

    BeantwoordenVerwijderen