zondag 1 augustus 2010

No Mojo

Het lijkt de laatste tijd wel alsof ik m'n Mojo een beetje kwijt ben. Ik heb van alles in m'n hoofd, maar als dan puntje bij paaltje komt (of beter gezegd papier bij karton) ben ik meer papier aan het verspillen dan dat het echt wat wordt. Daarom heb ik wederom een sketch van een challenge gebruikt.

Zo begon het ook bij deze kaart. Ik wist met dit leuke bijtje meteen al dat ik een kaart wilde maken met don't worry, bee happy, maar had eerst hele andere kleuren. Dat kon dus wéér weg. Maar uiteindelijk ben ik erg te spreken over het resultaat. Sorry voor de slechte foto, maar moet het tijdelijk even met een andere camera doen. Zodra ik mijn andere weer heb, zal ik de foto vervangen voor een betere.





Ik heb gebruik gemaakt van de sketch van Get Sketchy Card Challenge. Uiteindelijk ben ik erg tevreden over het resultaat. De kleuren zijn lekker vrolijk!

In totaal heb ik 9 strookjes gesneden van 2 cm bij 5,5 cm. Deze naast elkaar geplakt. Daarna heb ik het sentiment in Word getikt (Luci Handwriting) en in de kleur geel uitgeprint. Het geheel bij de strookjes geplakt en afgemaakt met een strik (is ie niet prachtig, dat mag ook wel na 15 min. prutsen). En uiteraard het super leuke bijtje opgeplakt!

Het bijtje is van hout en komt uit een setje van drie bij de Action vandaan. Ik was er gelijk helemaal weg van! Soortgelijke ga je dus nog voorbij zien komen (hmm is dat een Hollandse zin....?)!

Cardstock: Ja daar is ie weer, dat grote vel ;-)
Papier: Zonnig geel blokje, Action en een behangstaaltje
Lint: Action
Bijtje: in een setje van drie, met 2 andere dieren, Action
Tekst: Luci Handwriting

1 opmerking: