maandag 9 augustus 2010

Volgens mij heb ik een virus te pakken.......

Ik voelde het eigenlijk zaterdag al, dat ik wat onder de leden had, maar ik het weekend werd het alleen maar erger! Volgens mij is het het Tilda virus! Ik ben helemaal op dreef! Zou er ook zoiets bestaan als Tilda Addicts Anonymous? T.A.A.





Na m'n eerste Tilda pop dan toch ook maar een paar van die leuke aardbeien gemaakt! Ik vind zelf het kroontje wat aan de kleine kant, dus mogelijk dat ik die ga vervangen voor het blad van de roos, die is even wat duidelijker.
Daarna dus ook maar een roos gemaakt. Dit leuke stofje had ik nog liggen en vond ik in combinatie met het groene ruitje erg geslaagd! Was wel even frotten hoe dat nu precies moest, maar het resultaat is best aardig al zeg ik zelf. Voordat ik hem opgerold heb tot een roos, heb ik de stof eerst gestreken. Ik denk dat ik dat de volgende keer niet meer doe, misschien dat ie dan wat voller lijkt. Komt me eigenlijk ook wel goed uit, strijken is nou niet echt m'n hobby!




Ik kon het niet laten om daarna ook nog maar een zeepaardje te maken. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van mijn witte proef stofje. Eerst even kijken hoe het allemaal werkt alvorens m'n knappe stof er aan te besteden. Maar omdat ik alleen wit toch wel erg saai vond, heb ik hem maar een leuk strikje gegeven!




Volgende keer maar weer een kaartje doen!?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb al jaren z'n virus ;-D leuk je pop en je aardbeien en je roosjes, beterschap ;-D groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er uit als een beginnend virusje...!! Is toch leuk om zo af te wisselen! Ik vind het zeepaardje wel erg lief, had die ook al aan een zeepketting gezien ergens volgens mij!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen