vrijdag 6 augustus 2010

Tip ?!

Eigenlijk ben ik helmaal niet zo van de kijk dit heb ik nieuw gekocht. Niet dat ik het opschepperig vind van anderen ofzo, maar het past eigenlijk niet zo bij me. Maar goed, dat dacht ik ook van bloggen ;-)

Ik was gister bij Lidl en liep tegen deze tangenset aan. En aangezien ik nog niet zoveel scrap gereedschap heb, eylets of een eylet setter, etc leek deze tang me erg handig.





Je kan er gaatjes mee prikken in verschillende formaten en is eigenlijk bedoeld voor stoffen een leer. Ook handig dus als je er een gaatje bij moet prikken in je leren riem of als je een drukknoopje moet vervangen! Plus twee tangen, één voor oogjes / eylets en één voor druk knopen. En ja daar komt ie, allemaal voor het hoge bedrag van € 2,99. Dat is dus inclusief druk knoopjes en eylets!





Ik dacht, ik deel het gewoon. Doe ermee wat je wilt en misschien kan je er zelf ook nog ééntje aanschaffen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten