zondag 12 september 2010

DDC # 51 You're Berry Sweet

Wat een gave Challenge dit keer bij Double Dutch! Je mocht een opdracht kiezen uit alle challenges die ze al een keer gedaan hebben. Dat zijn heel wat leuke! Toch vond ik het niet zo moeilijk, ik heb gekozen voor DDC # 11 Not A Card.
Ik liep al een tijdje rond met het idee om leuke zakjes te maken voor mijn creaties en daar dan een passend label bij te maken. Dus speciaal voor deze challenge heb ik nog twee aardbeien van Tilda gefabriceerd. Deze keer ook even voorzien van een lekker aardbeien luchtje!
Vervolgens heb ik een label getekend in de vorm van een aardbei en een aardbeien kroontje. Uitgeknipt uit karton en beplakt. Nog wat extra leuke 3d stickers en een sentiment met glitter en voila! Het enige waar ik iets minder over te spreken ben is het zakje. Deze heb ik zelf gevouwen uit doorzichtig folie. Een kant en klaar zakje had ik namelijk niet. Ik kan me voorstellen dat dat net wat mooier en strakker is.
Voor de pincushion swap heb ik ook een passend zakje met label gemaakt. Maar deze zal pas later te zien zijn!
Op naar de volgende creatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten