zondag 5 september 2010

Haastige spoed....

Ik dacht nog even snel een foto van dit kaartje te schieten alvorens ik opweg ging naar de verjaardag waarvoor hij bedoeld was. Tja ik had het eigenlijk kunnen weten want het is een slechte camera en het resultaat is dus niet super. Van de foto althans.

























Het kaartje vind ik daarentegen wel erg leuk geworen! Een vrolijk bosje bloemen. Wanneer ik een restje papier heb die voor weinig geschikt is, pons ik er een bloem uit. Deze ponsjes heb ik al enige tijd verzameld en ik bedacht me nu om er een boeketje van te maken. Ik had in een hobbyblad al eens iets gezien wat er op leek. In veel bloemen nog een glimmend steentje, passend lintje en sentiment en voila!

2 opmerkingen:

  1. Super mooi je kaart, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel leuk kaartje geworden. Heel handig om alvast uit de kleinste restjes de bloemetjes te ponsen. Zo heb je een heel bont boeketje.

    Voor wat betreft het showen van de jurk, dat wil ik zeker, zal even iemand moeten charteren voor het maken van de foto's.
    Als je mij je e-mail adres geeft, zal ik het patroon naar je mailen. Ik zal daarna direct je e-mailadres op mijn blog verwijderen als reactie.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen