dinsdag 21 september 2010

Verplicht creatief

Soms moet dat wel eens. Verplicht creatief zijn. Zo ook nu dankzij onze Teckel Sam.

Deze heeft de laatste tijd nog wel eens zin om haar kussen te slopen. Vol overgave zet ze dan haar tanden er in. Dit leidde al eens tot een kapotte rits van een kussen hoes. Maar laatst hadden we dan het toppunt, toen mevrouw besloot dat ze het niet eens was met haar eenzame opsluiting in de gang (was helemaal niet eenzaam, licht was aan, kussen mee, knuffel mee, kluif mee). Ze bestrafte ons dan ook met een gang vol met piepschuim bolletjes. Ook kussen twee, dat speciaal was aangeschaft vanwege de extra stevige hoes, moest er aan geloven. Ze heeft dwars door de hoes en de binnenhoes van het kussen gekauwd. Overal in de hal lagen die piepschuim bolletjes! Het einde van de avond was dan ook iets minder gezellig (lees, baas was boos).


Maar genoeg daar over, op naar de oplossing! Voor de hoes die ze als eerst kapot gemaakt heeft heb ik vandaag een nieuwe hoes gemaakt. Gewoon simpel recht toe recht aan. Gemaakt van een leuke coupon, waar ik tot mijn verbazing bij het afrekenen maar de helft van de opgedrukte prijs hoefde te betalen! Altijd leuk!



En na het verplicht creatief zijn ook nog maar even wat leuks gemaakt. Ik had namelijk nog een leuke nieuwe stof gekocht en dit hartje met vleugels gemaakt. Ik ben nog niet helemaal tevreden. Ondanks dat ik bij de vleugels rond genaaid heb ziet het er niet rond uit. Nog even oefenen dus. Van deze stof wil ik nu nog babouska's (of hoe je dat ook schrijft) maken en een jurkje voor Tilda. Nog genoeg te doen dus!




P.S Ja ik weet het, Teckels zijn eigenwijs, daarom heb ik er ook één, zo lijkt ze bijvoorbaat op de baas ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten