woensdag 27 oktober 2010

Als sterren aan de hemel staan.....

Of gewoon bij mij in de woonkamer! Ik had al een ontzettend mooie ster vorig jaar met kerst gekocht en omdat ik hem persoonlijk niet zo kersterig (is dat een woord?) vond, hangt ie bij mij gewoon het hele jaar!

Laten ze dit jaar toch nieuwe mooie kleuren hebben! En nu is het ook nog eens mogelijk hem op een standaard te zetten ipv alleen maar op te hangen! Ik ben gevallen voor de zwarte met groen, blauw en turqoise en met een standaard dus!



Ziet ie er niet prachtig uit? Moet je je voorstellen als het donker is! Heerlijk vind ik het dan ook dat het alweer vroeger donker wordt! Ik hou wel van dit weer!



Ik heb hem gekocht bij Ginec op de veemarkt in Hoorn. Ze zijn verkrijgbaar in nog veel meer kleuren, zoals groen, rood, paars, wit met zilver, wit met goud en ga zo maar door.




Je wordt er hebberig van! Dit jaar hou ik het er dus maar bij twee!


Groetjes,


1 opmerking:

  1. wat een mooie ster an en zo sfeervol ook als hij brand!!!! staat echt zo gezellig dan he!

    een fijne weekend an!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen