zaterdag 30 oktober 2010

Zelf doen......

Dat zei ik ongeveer al dat ik drie was en nog steeds past die zin prima bij me! Zo nu en dan ga ik naar mijn vriendin Suus om samen te freubelen en te kletsen! Ze had een idee om samen een workshop te volgen om een theedoos te scrappen met high tea. Dat leek me best leuk, maar toen ik de prijs hoorde (iets van €42,50 ofzo), haakte ik een beetje af. Dat kunnen we zelf ook doen!




Omdat ik al een theedoos had, heb ik twee foto opberg dozen gekocht om te scrappen. Met verdeelbladen erin zodat ik goed mn stempelafdrukjes kon opbergen. Ik ben erg trots op het resultaat! Wat ik zo leuk vind is dat we beiden met hetzelfde doosje begonnen zijn, maar dat ze alle twee heel anders zijn!





Ik heb gekozen voor een beetje vintage papier. Het is tweezijdig waardoor ik voor de rand van de doos met de achterzijde van het papier gedaan heb. Het voordeel daarvan vind ik dat de twee kleuren heel goed bij elkaar passen.





Suus en ik zouden eigenlijk papier gaan kopen bij de scrapwinkel in Heesch. We waren er helemaal klaar voor, staan we daar, is de winkel dicht! Ik had me er helemaal op verheugd! Toen zijn we maar naar een andere hobbywinkel gegaan. Maar ja die viel bij voorbaat natuurlijk al tegen! Dus heb ik mezelf maar getrakteerd op een stempel vel van de nieuwe serie van Eline's Huis. Die met mooie vlinders! Wat een heerlijk veelzijdige set!




Die zie je dus ook terug in mijn box. Een heel kleintje op de zijkant, een tekst voorop en twee vlinders voor onder het raampje. De tekst daarbij heb ik geprint.




Er zaten standaard filefolders in de box. Maar die vond ik maar klein en onhandig. Te smal en te laag. Eerst wilde ik ze met mooi papier bekleden, maar achteraf vond ik dat wat zonde (tja echte Hollander he ;-) Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om deze van karton te knippen. De teksten heb ik er op geprint, zodat ik mijn afdrukjes in categorien kan indelen. De teksten heb ik uitgeprint op het karton. Vond ik netter dan zelf schrijven.



Ik zeg op naar het volgende project!

Groetjes,
An

3 opmerkingen:

  1. hey Anita,

    Wat gaaf gedaan zeg die binnenkant :) Ik was daar nog niet aan begonnen, maar krijg zo wel weer inspiratie!! Alleen heb jij zo te zien iets meer stempelafdrukjes! Dus heb ik maar van alles in het doosje gedaan! Tot snel weer, want het was Supergezellie! De volgende keer maar wel de scrapwinkel IN dan ;)

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er helemaal mooi uit
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vindt het prachtig an echt zo leuk en mooi gemaakt!!!!!
    knap hoor!!!!!!
    kan je trots op zijn!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen